اطلاعيه شماره 14 آموزش مجازي نكات مربوط به شركت در امتحانات پاياني

باتوجه به نزديكي به برگزاري امتحانات پاياني نيمسال دوم 99-98، بدينوسيله بخشي از مصوبات شوراي آموزشي موسسه مورخ 13 خرداد 1399 به اطلاع مي‌رسد


اطلاعيه شماره 14 آموزش مجازي: راهنماي امتحانات نيمسال دوم 99-98


 

قابل توجه كليه دانشجويان گرامي

باتوجه به نزديكي به برگزاري امتحانات پاياني نيمسال دوم 99-98، بدينوسيله بخشي از مصوبات شوراي آموزشي موسسه مورخ 13 خرداد 1399 به اطلاع مي‌رسد:

1. با استناد به اطلاعيه شماره 13 آموزش مجازي كه در تاريخ 13 خرداد 99 بر روي سايت موسسه درج شده است، كليه امتحانات دروس نظري به صورت مجازي برگزار مي‌گردد.

2. باتوجه به برگزاري آزمون‌ها از طريق سامانه آموزش مجازي، شايسته است كليه دانشجويان نسبت به تأمين ابزار لازم جهت شركت در آزمون اقدام نمايند. لذا رعايت موارد پيشنهادي ذيل الزامي مي‌باشد:

الف) پيش‌بيني حداقل دو ارتباط اينترنت كه در صورت قطعي احتمالي يك ارتباط، از مسير دوم ارتباطي استفاده نماييد. به عنوان مثال در صورتيكه از اينترنت ديتاي يك اپراتور (مانند همراه اول) استفاده مي‌نماييد، يك مسير اينترنت ديگر مانند اينترنت ثابت منزل يا اينترنت ديتاي اپراتور ديگر (مانند ايرانسل، رايتل، ...) استفاده نماييد.

ب) تست دستگاه رايانه يا تلفن همراه قبل از شركت در آزمون‌ها

پ) اخذ كارت ورود به جلسه الكترونيكي: كارت ورود به جلسه الكترونيكي جهت شركت در آزمون الزامي مي‌باشد. در صورتيكه كارت ورود به جلسه الكترونيكي اخذ نگردد، امكان حضور در آزمون را نخواهيد داشت.

ت) كنترل دروس ثبت شده در كارت ورود به جلسه الكترونيكي: دانشجو فقط مجاز به شركت در آزمون‌هاي ثبت شده در كارت ورود به جلسه الكترونيكي طبق زمانبندي مشخص شده در كارت امتحانات است و امكان حضور در آزمون ساير دروس وجود ندارد.

ث) حضور و غياب در جلسه آزمون به صورت الكترونيكي و توسط سيستم به صورت خودكار انجام مي‌گردد. لذا در صورت عدم حضور در ساعت و روز مقرر شده (در كارت امتحانات)، غيبت در امتحان پايان‌ترم درج خواهد شد.

3. در صورتيكه دانشجويي امكان استفاده از بستر آموزش مجازي جهت شركت در آزمون آنلاين را ندارد، بايستي حداكثر تا تاريخ 21 خرداد 99، فرم شماره 11 پيوست اين اطلاعيه (در صفحه 2) را تكميل نمايد.

4. در صورتيكه دانشجويي قصد عدم شركت در آزمون پاياني آنلاين را دارد، بايستي حداكثر تا تاريخ 21 خرداد 99، فرم شماره 12 پيوست اين اطلاعيه (در صفحه 3) را تكميل نمايد.

فرم‌هاي تكميل شده بايستي به صورت حضوري يا غيرحضوري از طريق ارسال در پيام رسان واتس‌اپ به شماره 09016998992 تحويل اداره آموزش شود تا در شوراي آموزشي و شوراي بررسي شرايط كروناي موسسه مطرح گردد.

درخواست‌‎هايي كه از طريق واتس‌اپ ارسال مي‌شوند بايستي حتما از شماره همراه دانشجو كه در پورتال دانشجويي و در سامانه آموزشي ثبت است ارسال گردد. درخواست‌هاي ارسالي از شماره‌هاي ديگر مورد بررسي قرار نخواهد گرفت.

5. نمرات نهايي دانشجويان از طريق پورتال دانشجويي قابل رويت است و اين نمره طبق نظر نهايي استاد درس و متشكل از نمرات آزمون‌هاي ميان‌ترم، تمرين‌ها، پروژه‌ها، ارائه‌هاي درسي وامتحان پايان‌ترم است.

6. در خصوص دروس عملي، آزمايشگاهي، كارگاهي و تربيت بدني، اطلاع رساني در رابطه با چگونگي تشكيل كلاس‌هاي باقيمانده و برگزاري آزمون‌ها متعاقبا اعلام مي‌گردد.

 

                                                              اداره آموزش

 

                                                 موسسه آموزش عالي شانديز


دریافت پیوست فایل (حجم فایل: ۵۰۳KB)
لینک کوتاه مطلب لینک کوتاه مطلب