نشريه كارآفريني موسسه آموزش عالي شانديز - شماره پنجم

در اين شماره از نشريه كارآفريني موسسه آموزش عالي شانديز خواهيد آموخت: چگونگي جذب مشتري جديد و حفظ مشتريان قديمي. تحليل رفتار مصرف‌كننده در دوران پس از بحران كرونا، مديريت، برندسازي و بازاريابي

 

 

شماره پنجم نشريه كارآفريني پاييز 1400 منتشر شد

براي جذب مشتري جديد هيچ گاه از مشتري قديمي غافل نشويد..

اگر چه جذب مشتري جديد كاري جذاب است

ولي اگر مشتري قديمي چنين بپندارد كه اهميت خود را از دست داده است از شما دور خواهد شد!

 

از جمله موضوعات مورد بحث در اين شماره كرونا و تحليل رفتار مصرف‌كننده در دوران پس از بحران مي‌باشد

اين نشريه تلاش دارد پلي باشد براي بسط دانش و آگاهي دانشجويان گرامي موسسه آموزش عالي شانديز

 

با خواندن شماره پاييز نشريه #كارآفرين_شو كسب و كار خودتون را به درآمد بيشتر برسانيد.

 

 

دریافت پیوست فایل (حجم فایل: ۵۰۹KB)
لینک کوتاه مطلب لینک کوتاه مطلب