فراخوان برنامه حرفه‌اي‌هاي جوان يونسكو ۲۰۲۱

فراخوان برنامه حرفه‌اي‌هاي جوان يونسكو ۲۰۲۱، به منظور بهره‌مندي از توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي جوانان خلاق و نخبه اعلام شد.

 

 

 

 به گزارش اداره‌كل روابط عمومي وزارت علوم به نقل از كميسيون ملي يونسكو - ايران، سازمان علمي، آموزشي و فرهنگي ملل متحد (يونسكو) به‌منظور بهبود توزيع جغرافيايي در ساختار اداري كاركنان يونسكو و بهره‌مندي از توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي جوانان خلاق و نخبه در رشته‌هاي مختلف علمي فراخوان حرفه‌اي‌هاي جوان را منتشر كرد.
بر اساس دستورالعمل يونسكو، كميسيون‌هاي ملي بايد با در نظر گرفتن معيارهايي از جمله، داشتن حداكثر ۳۲ سال سن (متولدين ۱ ژانويه ۱۹۸۹ و بعد از آن) داشتن مدرك دانشگاهي مرتبط و تخصص در يكي از رشته‌هاي علوم آموزشي، فرهنگ، علوم اجتماعي و انساني، ارتباطات و اطلاعات، مديريت كسب و كار، امور مالي و حسابداري، حقوق و روابط بين‌الملل، تسلط به زبان انگليسي و فرانسه و دارا بودن مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد يا دكتري، حداكثر ۱۵ نفر را انتخاب و معرفي كنند.
علاوه بر موارد فوق، انتخاب افراد بر اساس ارزش‌هايي چون صداقت، حرفه‌اي بودن، احترام به تنوع و تعهد به دستورالعمل‌هاي يونسكو انجام خواهد شد.
علاقمندان مي‌توانند حداكثر تا پايان ۱۰ تير ۱۴۰۰ (۱ جولاي ۲۰۲۱) مدارك زير را از طريق ايميل unesco@irunesco.org به كميسيون ملي يونسكو ارسال نمايند.
۱) رزومه به زبان‌هاي انگليسي و فارسي (هر كدام حداكثر ۲ صفحه) در فرمت pdf و Word
2) مدركي كه نشان‌دهنده تسلط به زبان انگليسي يا فرانسه باشد اسكن شده در فرمت jpg يا pdf، با حداكثر حجم ۴۰۰kb (با افرادي كه مدرك زبان ندارند، مصاحبه خواهد شد.)
۳) تصوير آخرين مدرك تحصيلي (اسكن‌شده در فرمت jpg يا pdf، با حداكثر حجم ۴۰۰ kb)لازم به تذكر است در عنوان ايميل ارسالي عبارت برنامه حرفه‌اي‌هاي جوان يونسك و-۲۰۲۱ ذكر شود و تمامي مدارك ذكر شده فوق ارسال شود؛ زيرا درخواست‌هاي ناقص مورد بررسي قرار نمي‌گيرند. رزومه‌هاي ارسالي بايد شامل اطلاعات دقيق تماس متقاضيان باشد.
متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي‌توانند روزهاي زوج از ساعت ۹ الي ۱۳ با شماره ۲۲۲۵۰۸۸۴، تماس حاصل نمايند.

 

لينك خبر

لینک کوتاه مطلب لینک کوتاه مطلب