اطلاعيه شماره 4 آموزش مجازي برگزاري كلاس‌ها از تاريخ 16 فروردين 1399

دانشجويان عزيز و اساتيد گرامي باسلام و تبريك فرارسيدن سال 1399 و با آرزوي سلامت و تندرستي براي شما، بدينوسيله با توجه به شرايط بوجود آمده ناشي از ويروس كرونا، به استناد اصول و پيشنهادات ابلاغي وزارت علوم در تاريخ 12 فروردين 1399، تصميمات شوراي آموزشي موسسه مورخ 14 فروردين 1399 در خصوص نحوه برگزاري كلاس‌ها و ادامه برنامه تحصيلي نيمسال دوم 98 به اطلاع مي‌رسد

بسمه تعالي

دانشجويان عزيز و اساتيد گرامي

باسلام و تبريك فرارسيدن سال 1399 و با آرزوي سلامت و تندرستي براي شما،

بدينوسيله با توجه به شرايط بوجود آمده ناشي از ويروس كرونا، به استناد اصول و پيشنهادات ابلاغي وزارت علوم در تاريخ 12 فروردين 1399، تصميمات شوراي آموزشي موسسه مورخ 14 فروردين 1399 در خصوص نحوه برگزاري كلاس‌ها و ادامه برنامه تحصيلي نيمسال دوم 98 به اطلاع مي‌رسد:

1. كليه كلاس‌ها از تاريخ 16 فروردين 1399 (هفته آموزشي زوج) به صورت مجازي در ساعت و روز برنامه ريزي شده خود مطابق برنامه هفتگي برگزار خواهد گرديد. دانشجويان گرامي لازم است ضمن مراجعه به سامانه آموزش مجازي موسسه به آدرس http://vu.shandiz.ac.ir نسبت به مشاهده دروس خود اقدام نمايند.

2. شركت در كلاس‌هاي مجازي به مانند شركت در كلاس‌هاي حضوري است و عدم شركت در كلاس‌ها به منزله غيبت مي‌باشد.

3. اساتيد گرامي در امر برگزاري حضور و غياب كلاس‌هاي مجازي كوشا باشند و اسامي دانشجويان داراي غيبت بيش از حد مجاز را به اداره آموزش اعلام نمايند. بديهي‌ست باتوجه به تأكيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري مبني بر برگزاري كلاس‌ها به صورت الكترونيكي و تا زمان اعلام دستورالعمل جديد از سمت آن وزارت، برنامه‌اي براي برگزاري كلاس‌ها در نيمسال تابستان وجود ندارد.

4. نظارت بر حسن اجراي كلاس‌ها توسط واحد كنترل كلاس اداره آموزش انجام مي‌پذيرد.

5. باتوجه به راه‌اندازي سامانه آموزش مجازي از اسفندماه 1398، اساتيد نسبت به بارگزاري محتواي درسي و برگزاري كلاس‌هاي مجازي اقدام نموده‌اند. در اين راستا ضمن تشكر از اساتيد گرامي، باتوجه به عدم مراجعه برخي از دانشجويان به اين سامانه، از كليه دانشجويان درخواست مي‌گردد ضمن مراجعه به اين سامانه، از وضعيت دروس خود آگاهي پيدا نمايند تا از كلاس عقب نمانده و هم‌پاي اساتيد و ساير دانشجويان در مباحث درسي حضور داشته باشند.

6. دروس عملي كه با هماهنگي گروه‌هاي آموزشي امكان برگزاري آن بصورت مجازي وجود داشته باشد مانند ساير كلاس‌ها برگزار خواهند گرديد و در غيراينصورت، بعد از صدور مجوز حضور دانشجويان توسط ستاد مبارزه با كرونا و حداكثر تا پايان تابستان برگزار خواهد شد.

7. دانشجويان گرامي، نام كاربري جهت ورود به سامانه آموزش مجازي، شماره دانشجويي و رمز عبور، كد ملي (با ارقام صفر سمت چپ) است. خاطرنشان مي‌سازد حتما پس از اولين ورود به سامانه، رمز عبور خود را تغيير دهيد.

 

                                                                                                                باتشكر

                                                                                          معاونت آموزشي، پژوهشي و فناوري

                                                                                               موسسه آموزش عالي شانديز

                                                                                                          1399/01/15

 

دریافت پیوست فایل (حجم فایل: ۳۳۳KB)
لینک کوتاه مطلب لینک کوتاه مطلب